Pulzustartomány a zsírégetéshez


Zsírégetés gyorsan és hatékonyan Hogyan lehet zsírból fogyni?

Aki valaha is edzett már, az biztosan találkozott a zsírégető zóna fogalmával, de arról már ritkábban esik szó, miért is ideális ez a pulzustartomány a zsírégetéshez, és mi történik a testedben, ha kilépsz belőle. A pulzus segíthet lemérni az edzés intenzitását. A nyugalmi ritmus között van, de ez megugrik a mozgás, fizikai igénybevétel során. Minél intenzívebb az edzés, annál magasabbra szökik a pulzus.

A zsírpárnák csökkentéséhez, arra kell rávenni a szervezetet, hogy energiaszükségletét az elraktározott zsírból fedezze. Mivel a zsír a szervezet legfőbb energiaraktára, így csak a legvégső esetben fog hozzányúlni, amikor már minden más energiaforrása kimerült és pulzustartomány a zsírégetéshez is csak abban az esetben, ha a zsírégetéshez szükséges feltételek adottak.

Hogyan kell edzeni?

A zsír energiaforrásként való felhasználásához több időre és oxigénre van szüksége a szervezetnek. Éppen ezért a hatékony zsírégetéshez, olyan sporttevékenységet kell végezni és olyan intenzitással, hogy ezek a feltételek teljesüljenek. Ezek a feltételek az aerob edzések során teljesülnek.

pulzustartomány a zsírégetéshez

Hogyan kell edzeni? A hatékony zsírégetéshez tehát aerob edzéseket kell végezni. Az aerob edzések során a pulzusnak mindvégig a zsírégetés tartományában kell maradnia. Ezt többféleképpen lehet biztosítani. Ha van pulzusmérője, akkor azt figyelve tudja az edzése intenzitását szabályozni.

Kérem, minden adatot adjon meg.

Ha nincs, akkor egyszerűen csak a légzését figyelje és ügyeljen rá, hogy a légzése mindvégig egyenletes és könnyed legyen. Ha egyre nagyobbakat kell lélegeznie, vagy már kapkodnia kell a levegőt, akkor biztos lehet benne, hogy kilépett az aerob edzés tartományából és túl nagy intenzitással edz.

pulzustartomány a zsírégetéshez

Ilyenkor azonnal csökkentse az edzés intenzitását mert a túl nagy intenzitás megnöveli a szervezet energiaigényét és az izmok oxigén szükségletét is. A megnövekedett energiaigényt a szervezet már nem tudja elég gyorsan kiszolgálni a zsírok felhasználásával, mivel nem áll rendelkezésére elég idő és oxigén. Ilyenkor a szervezet kénytelen az energiát a szénhidrátraktárakból és az izomzatból fedezni, melyek könnyen felhasználhatóak energiaforrásként.

Hogyan lehet zsírból fogyni?

Tehát mindig ügyeljen a megfelelő és mérsékelt intenzitásra, a könnyed légzésre és a pulzusszámra, hogy a zsírégető piramis maximalizálni tudja. Mennyit kell mozogni?

  • Gyorsétkezések a fogyáshoz
  • Test karcsúsító felsők
  • A természet pajzsmirigye lefogy
  • Legjobb gyógynövényes fogyás

Hetente legalább alkalommal minimum perc edzés már megfelelő ütemű fejlődést és fogyást biztosít. Fogyókúra szempontjából a rendszeresség és nem a mennyiség a fontos.

pulzustartomány a zsírégetéshez

Így sokkal jobb, ha többször edzünk kevesebbet pl. Ha az aerob edzéseket megfelelő diétával is kiegészíti, akkor gyorsan elérheti célját. Mikor kell edzeni?

CrazyCardio Motivation Live DJ mix by TommyB (z-line.hu)

Az iskola, a munka és egyéb napi teendők miatt nem mindig van módunk kiválasztani, hogy mikor edzünk. Azonban zsírégetés szempontból a reggeli edzés a legjobb, így ha módjában áll, akkor reggelre időzítse az aerob edzéseket.

"+_NEWS_RATING_YOU_LIKE_THIS_ARTICLE+"

Ahogy korábban szó volt róla a szervezet előbb a szénhidrátraktárakat használja fel és csak az után nyúl a zsírokhoz. Mivel az éjszaka során a szervezet szénhidrátraktárai kimerülnek, így a reggel a legjobb napszak zsírégetésre. További előnye a karcsúsító gyémánt edzéseknek, hogy a nap során sokkal jobban tudja teljesíteni a napi rutinfeladatokat, este jobban fog aludni és elkerülheti, hogy a munka utáni fáradság elvegye a kedvét az edzésektől.

pulzustartomány a zsírégetéshez

Mikor kezd a pulzustartomány a zsírégetéshez égni? A zsír a szervezet legfontosabb energiaraktára, melyet csak végszükségben kezd elhasználni, amikor már minden más energiaforrása kiapadt. Eleinte a szervezet a vérben lévő glükózt, majd az izmokban és a májban eltárolt glikogént használja fel az energia fedezésére.

  • Éget a hasi zsír tudománya
  • Okozhat-e fogyást késleltetett időszak
  • Guinea fogyás
  • Seolhyun a fogyás előtt

Csak ezután kb. Zsírégetés pulzustartományai kortól függően.