A test zsírégető folyamata


hogyan lehet fogyni bmr-rel

A "Zsírégetés" mítosza - Életmódváltás, edzés, táplálkozás Zsírégető zónák - a zsírégetéssel kapcsolatos mítoszok cáfolva! Valóban lehetséges a zsírt izmokká alakítani?

nehezen fogyó perimenopauza

Zsírégetés leegyszerűsítve Még pár gondolat a kardióról A fogyás során a cél a gyakorlatok "hatékonytalansága". Ez némi magyarázatra szorulhat: minél kevésbé hatékony egy gyakorlat kivitelezése, annál több energiába kerül, annál több zsír ég el. Ez így már palmetto wellness és fogyás hangzik, igaz? A kardióhoz nagyon hamar a test zsírégető folyamata és adaptálódik a szervezet, ezért egyre több és több kell ene belőle ugyanakkora hatás kiváltásához.

Na de térjünk vissza a kerékpárokhoz… Az ellenállással végzett edzéssel a helyzet pont fordított. Minél jobb vagy a súlyzós edzésben, annál nagyobb mennyiséget vagy képes elvégezni és ez annál több "üzemanyagot" kíván. A test zsírégetésének folyamata tehát erősebbé válni ahelyett, hogy csak a futópadon kínoznád magad! A túlzásba vitt kardió csak dekondícionál, ami azt jelenti, hogy a korábban megszerzett erőt, állóképességet, gyorsaságot részben elveszíted. Óriási visszaesést jelent majd a pár hónap végén, amikor visszatérsz a normál edzésprogramodhoz, a test zsírégető folyamata lehet akár erő- gyorsaság vagy tömegnövelés.

Ha a program végére gyengébb leszel, mint amikor elkezdted, az egyértelmű negatív visszalépés és nem jó a programod! Ebben az egészben sok pénz van és az ezzel foglalkozó cégek hatalmasat kaszálnak azon, hogy szeretnél lefogyni. A zsírvesztés nem szabad, hogy egyenlő legyen az erővesztéssel!

Nem azért dolgoztál korábban annyit, hogy ez történjen velük. De ha nem gyakorlod, nem tartod fenn ezeket a kondícionális képességeket, nincs más választása a szervezetednek, mint "felesleges képességként" megbélyegezni őket és megszabadulni tőlük. Hogy teljes legyen a kép, szót kell ejtenünk a kardió edzés pozitív oldaláról is, mert természetesen van helye az edzésben.

Íme, 8 általános hiba, ami miatt nem úgy fog menni a fogyási folyamat, ahogyan azt elképzelted, hiába izzadsz heti több órát az edzőteremben. Mivel a fogyás a cél, ezért mindig meg kell nézni, hogy az adott étel milyen vércukor- és inzulinszint emelő hatással rendelkezik. Ha kiugrásokat okoz ezekben az értékekben, akkor az az étel sosem a fogyást, hanem a raktározást segíti. Ha növekszik az izomtömeged, az felébreszti és pörgetni fogja az anyagcserét.

A nagy intenzitású intervallum edzés HIIT valóban rengeteg zsírt mobilizál, ami azt jelenti, hogy a zsírraktárakból a véráramba kerül. Ezzel még csak fél munkát végeztünk, mert arról is gondoskodnunk kell, hogy hova érkezik meg. Tehát a mobilizált - a zsírraktárakból a véráramba juttatott - zsírt még el is kell égetnünk. Ha visszajut az eredeti helyére, akkor pontosan ott vagyunk, ahonnan indultunk. Ezen felül további előnyökkel is jár az egyenletes tempójú kardió edzés. Fejleszti a szív munkájának hatékonyságát, erősebbé teszi testünk motorját, mert a "2-es zónában" végzett folyamatos munka edzi a szív pumpáló képességét.

A test zsírégetésének folyamata. A hatékony zsírégetés alapjai

Ebben a pulzustartományban a szívnek van ideje teljesen megtelni vérrel, ami több vér "szivattyúzását" jelenti, így nagyobb kapacitásában tudjuk kihasználni. Minden egyes szívverés növeli tehát a kipumpált vér mennyiségét. Az erős szív pedig mindenkinek jól jöhet, igaz?

15 PERC TELJES TEST EDZÉS- Kezdő verzió - Eszköz nélkül

Továbbá fejleszti az izmok kapillarizáltságát, ami nem csak az általános munkakapacitásra van jó hatással, de a regenerációban is nagy segítségünkre lehet. Hetente 2, vagy maximum 3 alkalommal végzett perces kiegészítő kardió edzés jó hatással van a fentieken túl a zsírégetésre is.

Zsírégetési folyamat az emberi testben, A hatékony zsírégetés alapjai

Zsírégető zónák - a zsírégetéssel kapcsolatos mítoszok cáfolva! Egyik a HIIT után beiktatott steady-state cardio egyenletes tempójú kardió edzés, ami gondoskodhat a zsír elégetéséről és arról, hogy a mozgás befejeztével ne újra a zsírraktárban kössön ki.

Ilyen típusú egészséges és élvezetes mozgás lehet az evezőpadon végzett munka vagy a biciklizés. A több itt most tényleg több! Amikor valaki azzal jön, hogy nem tud lefogyni, makacs zsírok rakódtak le a testén és ezektől nem tud megszabadulni, akkor egyszerűen az anyagcsere folyamatok lassultak le.

Ez olyan, mintha a test egy számítógép lenne, túl sok program fut rajta egyszerre, a gép nem bírja és egyre lassabbá válik. Ha bezárjuk a futó programokat különösen azokat, amik nem szükségesek a munkáhozazt fogjuk a test zsírégető folyamata, hogy a rendszer újra gyors lesz és megfelelő tempóban fog működni. Mik is ezek a gátló tényezők?

súlycsökkentő tükör alkalmazás

Energia hiány — ilyenkor a test arra fordítja a kevéske energiáját, hogy úgy ahogy működjön 2. Már ha ingerekről beszélünk.

Ez az a 8 hiba, ami miatt nem indul be az anyagcseréd zsírégető folyamata

Túl gyakran csak egyféle módszert alkalmaznak a fogyás elősegítéséhez. Ez bizony hiba.

fogyni több cellulit

Kapcsolódó cikkek A zsírégetést célzó edzésekben a zsírégetés a fő cél, ez vitán felüli. Viszont ha már a test zsírégető folyamata rá lehetőségünk, igyekeznünk kell megőrizni az egyén már megszerzett kondícionális képességeit is úgy, mint az erő vagy az állóképesség. Mert ugyan szép dolog a kockás has és az eres bicepsz, de ezek funkcionalitását nem szabad veszni hagynunk.

Úgy kell összeállítani az edzéstervet, hogy a pár hónapos zsírégető blokk végére ne vesszen el teljesítmény, sőt, ha lehet, fokozzuk azt. Szerintem nem. Véleményem szerint a nyilvánvaló és már taglalt előnyökön felül a futópadon kocogás ellen szól az is, hogy egy változatos, erőedzéssel, nagy intenzitású intervallum edzéssel tarkított program sokkal jobb általános közérzetet teremt, igazi fittség érzetet ad, ami kihat a hétköznapokra is és arra, hogyan érezzük magunkat a bőrünkben a mindennapokban.

A test zsírégetésének folyamata

Diéta — Hogyan lehet könnyen fogyni, egészségesen táplálkozni és megtartani a súlyodat? Sokkal jobb a "könnyű vagyok, erős és fitt, át tudnék menni a falon, a jó állóképességem miatt akár többször is" érzés, mint a "jaj, már megint órákat töltöttem el a futópadon, halálra untam magam és megint ugyanez vár rám".

Az előbbi esetben a motivációt is sokkal könnyebb megőrizni, ami szintén egy sarkalatos pontja a mentálisan is megerőltető, pörgős, zsírégető edzéseknek. Minél többféle ingerrel bombázod a testedet, annál nehezebb adaptálódni hozzá, annál több energiát igényel és annál több zsír esik a folyamat áldozatául üzemanyag formájában. Sajnos dogmaként él a köztudatban, hogy "szálkásításhoz kis súllyal sokat", amivel "csak" annyi a gond, hogy nem elég hatékony, már ami a kitűzött célt illeti, és amiben jobb leszel az a kis súlyok felemelése sokszor.

Funkcionális szempontból ez nem lehet reális cél. Karcsúsító gumiabroncsok.