Oxigén zsírégetés, Hogyan eddzünk ha zsírt akarunk égetni? - NaturComfort


Hogyan eddzünk ha zsírt akarunk égetni?

oxigén zsírégetés

Szerző: Naturcomfort A mostani cikkünkben arról fogunk beszélni, hogy hogyan eddzünk úgy, hogy a zsírégetés megvalósuljon, és ne az értékes izomszövetből veszítsünk a mozgás során. Ahhoz, hogy az edzés a fogyás szempontjából hatékony legyen, több tényezőre is oda kell figyelni.

Zsírégetés, sok szóbeszéd lengi körül, de mi is valójában a lényeg? Most elmondom néhány pontban összefoglalva. Bevezető tudomány: A szervezetünkben a zsír szerepet játszik a szervezet szerkezeti felépítésében és az anyagcserében is. Elsődleges feladata az energiaraktározás, 1 gramm zsírban 2x annyi energia van, mint ugyanannyi szénhidrátban, vagy fehérjében.

Ezeket fogjuk most megnézni. Az emberi szervezet az energia nagy részét zsírban raktározza.

GYORS FOGYÁS MÓDSZER 1 HÉT ALATT karcsúsító atlet

A mozgás során arra nagyon fontos figyelni, hogy az energia a zsírokból származzon és átalakulva, a felhasználás helyére, vagyis az oxigén zsírégetés kerüljön.

Ez számos biokémiai folyamat során valósul meg, amelyhez az egyik nélkülözhetetlen összetevő az oxigén.

oxigén zsírégetés

Azt, hogy az energia mekkora hányada származik zsírból több tényező határozza meg mint például, az edzés intenzitása, időtartama és jellege. Hogyan eddzünk hatékonyan?

Még több ajánlott blog Neked

Ahhoz, hogy a zsírégetés beinduljon, legalább 40 perces közepes intenzitású mozgásra van szükség. Azt, hogy az edzésünk hatékony-e a zsírégetés szempontjából úgy tudjuk meghatározni, hogy figyeljük a pulzusunkat. A pulzus számnak meg kell emelkedni ahhoz, hogy eredményesen edzünk, de arra is figyelni kell, hogy ne emelkedjen meg nagyon, mert akkor már nem eddzünk hatékonyan csak feleslegesen fárasztjuk magunkat.

  • Fogyás hasi fájdalom
  • Szabó Eszter Csirketippek profiktól — ezeket tanuld meg, ha tökéletes sülteket szeretnél!
  • Qtern fogyás
  • Fogyni msm
  • Áfonya segít a fogyásban

Ha szeretnénk meghatározni, hogy a pulzusunk a megfelelő tartományban van-e, akkor figyelnünk kell a légzésünket. A hatékony edzés során megemelkedett pulzus szám mellett a légzésünk még egyenletes, kényelmesen tudunk 1500 kcal naponta fogyás, nem kell a levegő után kapkodnunk.

Ez azért nagyon fontos, mert azok a biokémiai folyamatok amik során a zsírégetés megvalósul csak oxigén dús környezetben tudnak létre jönni. Tehát ha az edzés a közepesnél magasabb intenzitású, akkor a zsírégetés nem valósul meg olyan hatékonyan. A nagy intenzitású edzések az állóképesség növelésére kiválóak, de zsírégetés nem a magas pulzustartományon valósul meg.

  • Lida dali karcsúsító
  • Mi is az afterburn effect azaz a "késleltetett" zsírégető hatás, milyen edzéssel tudod elérni, és miért olyan hatásos?
  • Anyagcsere-emlékeztető súlycsökkentő kiegészítő
  • Legjobb vegyszer zsírvesztés ellen
  • Annyira zavaros a fogyás miatt

Az, hogy kinél mi a zsírégető pulzustartomány, függ az edzettségi szinttől az életkortól és a testalkattól. Van akinél már egy séta után beindul a zsírégetés, de van akinek egy intenzívebb oxigén zsírégetés kell hozzá, de olyan mértékű, hogy még tudjon kényelmesen beszélgetni az edzőtársaival.

A valódi munka akkor kezdődik, amikor edzés után a szervezetünk elkezdi a regeneráló folyamatokat. Miközben mi úgy gondoljuk, hogy pihenünk, akkor szervezetünk nagy munkába kezd. Pontosan ezért fektetnek nagy hangsúlyt a magazinok, blogok, személyi edzők és más szakemberek is az edzés utáni energiapótlásra és pihenésre.

Az egészséges életmód szempontjából nagyon fontos a rendszeres testmozgás ami azt jelenti, hogy végezzünk valamilyen közepes intenzitású sportot hetente legalább háromszor. Ilyen például az aerobik a futás a zumba a kerékpározás és az úszás.

15 PERCES ZSÍRÉGETŐ EDZÉS / ESZKÖZÖK NÉLKÜL / KOLOSZÁR ENIKŐ fogyás az adderallon 30 mg

Az is nagyon lényeges, hogy a rendszeres mozgás mellett védjük az ízületünket. A két termék együttes használatával kezelhetőek és megelőzhetőek az ízületi problémák. Most egy rendkívüli ajánlat keretében tudod megvásárolni!

oxigén zsírégetés