Hogyan lehet zsírégetni nem glikogén


Népszerűek

A glikogénraktárak kiürítése majd feltöltése a versenyző testépítők körében bevált módszer a sikeres szerepléshez. Ezt a technikát a verseny előtti utolsó héten alkalmazzák a versenyzők, annak érdekében, hogy a verseny napján izomzatuk sűrű, kemény és kifejező legyen.

Okosan tápláld magad!

Miért fontos a glikogénraktárak kiürítése mielőtt az izmok újból magukba szívják a cukrot? Ennek két oka is van.

Címlap » Edzéstippek » Tudtad-e? A reggeli testmozgás előnyei: ha mozogsz egy keveset reggeli előtt, alacsonyabb vércukorszinttel indul a nap, és hamarabb szabadul fel a glukagon, melynek következtében előbb indul el a zsírégetés is. Evés során elindul az inzulintermelés, ám alacsonyabb inzulinszinttel hatásosabb a zsírégetés.

Először is ki kell üríteni a vizet a bőr alatti szövetekből, minek során a vízzel együtt a glikogéntől is megszabadulunk, ettől az izmok utánozhatatlan külsőt öltenek húzott bőr effektus. Azon nyomban, ahogy a víz kiürül a szervezetből, az izmokat újra kell tölteni glikogénnel izom-cukorralhogy teltnek hassanak. Tíz tanácsot adunk a technika helyes kivitelezéséhez.

fogyás a verseny miatt avery sunshine fogyás

Az első lépés a zsírégetés A glikogénraktárak kimerítésének majd az azt követő szénhidrátfeltötésnek a célja a kemény, teli izomzat megszerzése. Ne higgyük azonban, hogy ezzel a technikával kiváltható a zsírégetés.

ft myers fogyás és közérzet súlyvesztés mechanizmusa addison-kórban

A szálkásítás során meg kell zsírégetés 30 napos kihívás a zsírkészletektől, csak ezt követően, egy héttel a szereplés előtt vágunk bele a glikogénmozgósításba.

Milyen hosszú ideig tart a glikogén ürítés? Azok testépítők, akik 85 kilón felüli testsúllyal rendelkeznek, nagyobb glikogénkészlettel rendelkeznek a könnyebb kollégáiknál.

Izomzat szénhidráttöltése

Így a glikogénraktárak ürítése és feltöltése több időt vesz igénybe. Körülbelül 4 napot szánjanak az ürítésre, és ugyanennyit az izmok feltöltésére.

Sasafitness Ha szeretnél zsírt veszíteni, akkor jobban jársz, ha erősítő edzést választasz az állóképességi edzések helyett. De akkor miért jön szembe minden fitness magazin oldalán az, hogy kardiózni kell? Gondolom, mert újságírók írják és nem edzők. Ne értsd félre, fontos, hogy jó legyen a keringési rendszered és foglalkozni is kell a fejlesztésével, de nem ez lesz a kulcsa a fogyásodnak. Miért kell fejleszteni a keringési rendszert?

Nem merítjük a glikogénkészletet nullára! Teljes glikogénürítés esetén az izomtömegből is észlelhető mennyiséget veszítenénk.

Jelenlegi hely

Téved, ha azt gondolja, hogy ilyen jelentős veszteséget a szénhidráttöltés során pótolni tud. Akkor már késő!

  1. A szénhidrátok a fő energiaszolgáltatók az edzéseid alatt.
  2. Vajon van értelme neked próbálkozni a fenti kérdéses módszerekkel?

Amikor a cukorbevitelt korlátozzuk, a szervezetet a glikogénvisszatartásra ösztönözzük. Növekedik ugyanis azoknak az enzimeknek az aktivitása, amelyek a glikogénstabilitást támogatják.

Ajánlott termékek

Csökkentés idején magas ismétlésszám! A könnyű súlyokkal végzett magas ismétlésszám azt biztosítja, hogy sikeresen használódik fel a glikogénkészlet, ám az izomtömeg alig sérül.

21 nap fix nem fogyás karcsúsító kekszet

Minden izomcsoportot 2 gyakorlattal edzünk, 3 szériában, ismétléssel. Kevés zsír és fehérje! Sok testépítő növeli a fehérje és a zsírmennyiséget, hogy elegendő energiával rendelkezzen.

súlycsökkenés filmszerepekhez 5 kilós fogyás

Ez azonban nagy hiba, mert a testünk képes cukorrá alakítani a fehérjét is, és az így előállított szénhidrátot a zsírokkal együtt elégetni a glikogén helyett, amitől pedig meg szeretnénk szabadulni.

Ha a verseny előtti étrendünkben g szénhidrátot fogyasztunk naponta, a csökkentés során ezt g-ra redukáltuk, most pedig g-ra emeljük a napi szénhidrátmennyiséget. Szénhidrátfeltöltés idején ne eddzen!

Kell Enni Edzés Előtt? Az Igazság.

Ennek oka egyszerű. Az edzés glikogént von el az izmokból, mi pedig annak szintjét szeretnénk feltölteni. Az hogyan lehet zsírégetni nem glikogén napon magas glikémiás indexű szénhidrátot fogyasszunk!

A szervezet ki van éhezve a glikogénre, a feltöltés első napja különösen nagy hasznot hoz. Ezt az előnyt kihasználhatjuk úgy is, hogy a legegyszerűbb, magas glikémiás indexű szénhidrátformával kezdjük a feltöltést. Javasoljuk a fehér kenyeret, fehér rizst, krumplipürét — nem sózunk.

EDZÉS UTÁN SZÉNHIDRÁT? KELL VAGY SEM?

A következő napokban már térjünk vissza a komplex szénhidrátokhoz rozskenyér, barna rizs stb… Ne fogyasszunk sok vizet! Ha az előző szabályokat betartja, megfosztja szervezetét a bőr alatti víztől, mivel a glikogén azt visszahúzza az izmokba.

zsíréget a hidegben ultrahang a fogyáshoz

A szénhidrátfeltöltés során korlátozott folyadék bevitellel kemény, teli izomzatot szerezhetünk. Kézbesítés 24 órán belül.